~ Terapi Urut Saraf Tradisional untuk penduduk Selangor, KL, Meru, Setia Alam, Shah Alam, Klang, Subang, Petaling Jaya, Kajang, Bangi, Cheras, Ampang, Perak, Penang, Kedah

Saya telah tubuhkan pusat terapi sejak tahun 2015. Ia telah dikunjungi oleh pelbagai lapisan masyarakat yang mempunyai pelbagai masalah sakit-sakit urat atau tubuh seperti :

Sakit pinggang
sakit belikat
sakit bahu
sakit leher
Terseliuh
kejang kaki
sakit lutut
Kencing tak lawas
lemah tenaga batin lelaki
bisa-bisa tapak kaki
sakit tumit
lesu tubuh
sesak nafas
angin tak lepas
Scoliosis (Tulang belakang bengkok)
Slip disk/ Slip disc
Frozen shoulder
Sakit pergelangan tangan
Dan pelbagai lagi masalah lain.

Kami kerap menerima pesakit daripada mereka yang tinggal di sekitar Shah Alam dan klang (Meru, setia alam, bukit raja).  Pada masa yang sama mereka yang jauh juga turut berkunjung di sini, termasuklah daripada kajang, bangi, putrajaya, subang, petaling jaya, kuala lumpur (KL), Bangi, Cheras, Kajang, Penang, Johor dan lain-lain.

Ramai daripada Selangor mahupun di luar selangor.

Alhamdulillah, ramai pesakit yang berkunjung di sini mendapat kesan positif hasil rawatan. Mudah-mudahan kami akan dapat terus memberi kebaikan demi kebaikan kepada lebih ramai orang



Kami amat mengalu-alukan mereka yang berada di area Selangor seperti Shah Alam, Klang, KL, Subang Jaya, Petaling Jaya, Ampang, Kampung pandan, Putrajaya, Meru, Setia Alam, Bangi, Cheras, Kajang dan lain-lain tempat. 

Ramai yang beritahu teknik urutan yang kami berikan lain dari yang lain. Kami menggabungkan teknik urutan dan regangan tulang seumpama kiropraktik & yumeiho. 

Teknik urutan yang kami gunakan ialah teknik Urutan Saraf Al Amin. Kami menyediakan mobile massage atau khidmat urutan ke rumah hanya untuk area tertentu sahaja. Setakat ini hanya di area Ampang, Gombak, Kampung Pandan dan sekitarnya sahaja. 

Terima kasih kerana sudi membaca sedikit coretan ini 😁




Mengalu-alukan kedatangan anda dari :

Selangor, Klang, Shah Alam, Subang Jaya, Petaling Jaya, Kuala Lumpur (KL), Ampang, Kampung Pandan/ kg Pandan, Putrajaya, Cheras, Kajang, Bangi, Setia Alam, Meru, Kampung Jawa, Johor, Penang, Kelantan, Kedah, Melaka, Perak. 

KLIK SINI UNTUK JOIN CHANNEL TELEGRAM ILMU URUTAN



HIGH IMPACT THERAPY 



(Elakkan call, whatsapp sahaja supaya mudah untuk kami uruskan soalan-soalan yang kami terima dengan baik. Kerjasama anda amat kami hargai).

Ulasan

  1. Sakit tulang tangan bengkok sejak lahir bolh di rawat tak

    BalasPadam
  2. Assalamu alaikum nak urut lengan bengkok sebb jatuh boleh tak?

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

CARA HILANGKAN SAKIT LEHER - TERBUKTI BERJAYA BANTU RAMAI ORANG!

5 STEP URUTAN untuk SAKIT PINGGANG (Urut Shah Alam) ~

4 STEP URUTAN SAKIT BELIKAT/ SAKIT BELAKANG (UPPER BACK)